Zgrzyt komunikacyjny, czyli doświadczanie różnorodnych strategii komunikacji na własnej skórze.


Współpraca wewnątrzprojektowa i wewnątrzzespołowa, ustalanie zasad, różnorodność, konflikt, zarządzanie zmianą - wszystkie te obszary stawiają przed nami szereg wyzwań komunikacyjnych. Podczas naszego warsztatu zagramy w grę symulacyjną, która Was zaskoczy i pozwoli Wam dowiedzieć się więcej na temat zachowań swoich i innych w nieoczekiwanych, być może potencjalnie konfliktowych sytuacjach oraz możliwych scenariuszach radzenia sobie z nimi.


Marta Soja


jako Agile Coach najbardziej ceni sobie bycie z ludźmi i dla ludzi oraz kreatywność, którą ten zawód wyzwala.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej. Certyfikowany Scrum Master (I i II), Product Owner i Agile PM. Absolwentka Studium NVC (Nonviolent Communication) z wielką pasją do Analizy Transakcyjnej (posiada certyfikat z poziomu 101); już za chwilę absolwentka Szkoły Analizy Transakcyjnej (poziom 202). Z radością dzieli się swoimi pomysłami i doświadczeniem podczas licznych wydarzeń branżowych.

Prywatnie pasjonatka języków obcych, górskich wędrówek, tańca i skoków narciarskich. Żona i mama (czyli zwinne podejście do zmieniających się okoliczności i wymagań „klienta", jak i uważność na potrzeby, ma w małym palcu).