Projektowanie oferty produktu i usługi, czyli kto i po co ma to kupić?


Warsztat prowadzi uczestników przez elementy produktu lub usługi nakierowane na sprzedaż, które klienci muszą poznać, aby podjąć decyzję zakupową. Uczestnicy pracują na konkretnych przykładach, w formie pozwalającej wyjść z gotowym frameworkiem i pracować nad swoją ofertą w taki sposób, aby była lepiej zdefiniowana i bardziej czytelna dla klientów. Nie jest to kolejny lean canvas, tylko precyzyjna ścieżka skupiona na najważniejszych obszarach sprzedaży i marketingu, o których wiele osób zapomina w trakcie pracy nad samym produktem. Kto rzeczywiście jest potencjalnym klientem, a kto nie? Dlaczego i po co ktoś ma kupić ten produkt lub usługę? Co jest dla niego ważne, aby podjąć decyzję? Czy klient wie co kupuje? Po zakończeniu warsztatu, odpowiedzi na te pytania będą dużo łatwiejsze.


Maciej Puchała


Head of Sales w Right Information z ponad 12-letnim doświadczeniem w IT w obszarach rozwoju produktu, oprogramowania i sprzedaży. Pracował jako programista, project manager, scrum master, dzisiaj odpowiada za sprzedaż i rozwój w software housie. Pomaga firmom z całego świata w tworzeniu oprogramowania, które usprawnia sprzedaż skomplikowanych produktów i usług. Po pracy żegluje, wspina się w górach, nurkuje i gotuje.