Zdarzyło Wam się współpracować w zespole, albo w grupie nad ważnym tematem i mieć poczucie, że coś jest nie tak? Niby wszystko jest porządku, każdy wie, co ma robić, ale w praktyce dochodzi do nieporozumień, spięć, cichych dni? Do pomijania kogoś przy podejmowaniu ważnych decyzji, chaosu komunikacyjnego albo rozczarowań na etapie weryfikowania rezultatów? W takiej sytuacji, aby zdiagnozować, gdzie leży sedno problemu i przenieść współpracę na dobre tory, warto odnieść się do myślenia systemowego.
Jeśli zastanawiacie się, czy te warsztaty są dla Was, obejrzyjcie krótki wstęp Izy.
Lean & Lead Agile Coach w Allegro z doświadczeniem współpracy z różnorodnymi zespołami i organizacjami. Pomaga ułożyć sposób pracy tak, by odpowiadał na realne potrzeby klientów. Wspiera w łagodnym, ale owocnym przejściu przez etapy zmiany. Przygodę z agile’m rozpoczęła 10 lat temu jako Product Owner start-upowego serwisu ogłoszeniowego, kontynuowała jako Scrum Master i Agile Coach. Interesuje ją systemowe, całościowe podejście do podejmowanych tematów.